Reklamačný poriadok

V prípade, že s produktom nie ste spokojný alebo je poškodený, nefunkčný, či nekompletný môžete ho samozrejme reklamovať alebo vrátiť.

1vratenie_tovaru.jpg

Vrátenie výrobku bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia

Ak výrobok nespĺňa Vaše očakávania, môžete ho do 14 dní od prevzatia vrátiť bez udania dôvodu. Vyplňte vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý ste obdržali v zásielke, a pošlite ho spolu s nevyhovujúcim výrobkom späť k nám na adresu:

ISSIS, s.r.o.
P.O.BOX 5
958 01 Partizánske

Výrobok, ktorý k nám posielate, odporúčame zaslať ako doporučený list alebo balík na adresu. Ostane Vám tak doklad o vrátení a zásielku možno sledovať.

Nezasielajte zásielku na dobierku! Výrobok zaslaný na dobierku nebude prijatý!

Aké sú podmienky vrátenia?
Aká je miera vyskúšania výrobku?
Výrobok pred vrátením môžete samozrejme primerane vyskúšať ako funguje, aby ste zistili, či ste s ním spokojný. Myslí sa tým jeho zapnutie a vyskúšanie jeho funkcií. Nesmie však dôjsť k opotrebovaniu, prípadne k poškodeniu. Pokiaľ je to možné, prosíme...
Kedy mi budú vrátené peniaze?
Peniaze Vám budú zaslané na Váš bankový účet alebo formou platby kartou v čo najkratšom čase, najneskôr však do 14 dní, len čo obdržíme Vašu zásielku.
Kto hradí prepravné náklady?
Prepravné náklady pri vrátení výrobku hradí v plnej výške zákazník.
Potrebujem originálny obal a príslušenstvo od výrobku?
Prosíme Vás, aby ste originálny obal/krabicu, v ktorom je výrobok dodávaný, NEVYHADZOVALI. Výrobok nám posielajte naspäť zabalený v originálnej krabici/obale spolu s príslušenstvom.
Ako správne zabaliť vrátený výrobok?
Výrobok spolu s jeho príslušenstvom a originálnou krabicou/obalom je potrebné poriadne zabaliť, napríklad do pevného kartónu, aby sa znížilo prípadné poškodenie v doprave.
2nespravne_fungovanie.jpg

Výrobok začal nesprávne fungovať počas 14 dní od prevzatia zásielky

Je nám ľúto, ak výrobok začal nesprávne fungovať ihneď po začatí jeho používania.

V tomto prípade nás do 14 dní od prevzatia zásielky kontaktujte telefonicky +421 949 000 575 (v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00) alebo e-mailom na info@jenifer.sk. Často sa stáva, že daný problém dokážeme vyriešiť ihneď, aj bez potreby zaslania výrobku na našu adresu.

Ak sa daný problém nepodarí vyriešiť, zákaznícky servis Vám dá pokyny ako postupovať ďalej.

V prípade, že je potrebné zaslať výrobok k nám, budeme sa snažiť vybaviť Vašu reklamáciu v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od obdržania zásielky našim reklamačným oddelením.


3poskodeny_produkt_1_.jpg

Výrobok mi prišiel poškodený

Ak ste po rozbalení zásielky našli výrobok poškodený, najneskôr do 24 hodín kontaktujte naše reklamačné oddelenie telefonicky +421 949 000 575 (medzi 9:00 – 15:00) alebo e-mailom info@jenifer.sk, kde dostane presné pokyny, ako postupovať.

Aby ste svoju reklamáciu, čo najviac urýchlili, budete potrebovať nasledovné:
  • číslo objednávky alebo zásielky (ak treba riešiť reklamáciu priamo s dopravcom)
  • fotografiu poškodeného výrobku spolu aj s balením.

Za ako dlho bude reklamácia vyriešená?
Po prijatí a spracovaní Vami zaslaného výrobku k nám na adresu, bude Vaša reklamácia vybavená v čo najkratšom čase našim reklamačným oddelením, najneskôr však do 30 kalendárnych dní plynúc odo dňa prijatia zásielky našou spoločnosťou. Ak je to možné...
Potrebujem originálny obal od produktu?
Prosíme Vás, aby ste originálny obal/krabicu, v ktorom je výrobok dodávaný, NEVYHADZOVALI. Výrobok nám posšlite naspäť zabalený v nepoškodenej originálnej krabici/obale. Rovnako Vás prosíme o zabalenie takého výrobku aj do ďalšej ochrannej vrstvy, aby...
Potrebujem zaslať s výrobkom aj príslušenstvo?
Kto hradí poštovné pri reklamácií?
Poštovné hradíme my.
Prevziať zásielku s poškodeným obalom?
Poškodený obal nemusí vždy znamenať aj poškodenie výrobku. Takže zásielku môžete prebrať, ale odporúčame, aby ste s prepravcom spísali zápis o škode do prepravného protokolu.
4nefunkcny_po_rozbaleni.jpg

Výrobok mi prišiel nefunkčný

Vyberáme pre Vás výrobky, ktoré sú kvalitné a mrzí nás, ak sa stane, že niečo nefunguje. V tomto prípade ho môžete samozrejme reklamovať. Podľa Vášho rozhodnutia, Vám vieme výrobok vymeniť alebo vrátiť peniaze.

Prosíme Vás, aby ste vyplnili priložený vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, a zaslali nám výrobok späť na adresu najneskôr do 14 dní od jeho prevzatia:

ISSIS, s.r.o.
P.O.BOX 5
958 01 Partizánske

Za ako dlho bude reklamácia vyriešená?
Po prijatí a spracovaní Vami zaslaného výrobku k nám na adresu, bude Vaša reklamácia vybavená v čo najkratšom čase našim reklamačným oddelením, najneskôr však do 30 kalendárnych dní plynúc odo dňa prijatia zásielky našou spoločnosťou. Ak je to možné...
Potrebujem originálny obal od výrobku?
Prosíme Vás, aby ste originálny obal/krabicu, v ktorom je výrobok dodávaný, NEVYHADZOVALI. Výrobok nám pošlite napäť zabalený v nepoškodenej originálnej krabici/obale. Rovnako Vás prosíme o zabalenie takého výrobku aj do ďalšej ochrannej vrstvy, aby...
Potrebujem zaslať s výrobkom aj príslušenstvo?
5nekompletny.jpg

Zásielka mi prišla nekompletná

Je nám ľúto, ak ste neobdržali kompletnú objednávku. Preto Vás prosíme, aby ste nás, čo najskôr kontaktovali telefonicky na +421 949 000 575 (medzi 9:00 – 15:00) alebo e-mailom na info@jenifer.sk.

6iny_produkt.jpg

Obdržal/a som iný výrobok než som si objednal

Je nám ľúto, ak ste obdržali iný výrobok, než že ste si objednali. Kontaktujte nás prosím telefonicky na +421 949 000 575 (medzi 9:00 – 15:00) alebo e-mailom na info@jenifer.sk a my Vám zabezpečíme zaslanie správneho produktu.