Ak výrobok nespĺňa Vaše očakávania, môžete ho do 14 dní od prevzatia vrátiť bez udania dôvodu. Vyplňte vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý ste obdržali v zásielke, a pošlite ho spolu s nevyhovujúcim výrobkom späť k nám na adresu:
ISISS, s.r.o.Výrobok, ktorý k nám posielate, odporúčame zaslať ako doporučený list alebo balík na adresu. Ostane Vám tak doklad o vrátení a zásielku možno sledovať.
Nezasielajte zásielku na dobierku! Výrobok zaslaný na dobierku nebude prijatý!Je nám ľúto, ak výrobok začal nesprávne fungovať ihneď po začatí jeho používania.
V tomto prípade nás do 14 dní od prevzatia zásielky kontaktujte telefonicky +421 949 000 598 (v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00) alebo e-mailom na info@jenifer.sk. Často sa stáva, že daný problém dokážeme vyriešiť ihneď, aj bez potreby zaslania výrobku na našu adresu.
Ak sa daný problém nepodarí vyriešiť, zákaznícky servis Vám dá pokyny ako postupovať ďalej.
V prípade, že je potrebné zaslať výrobok k nám, budeme sa snažiť vybaviť Vašu reklamáciu v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od obdržania zásielky našim reklamačným oddelením.
Ak ste po rozbalení zásielky našli výrobok poškodený, najneskôr do 24 hodín kontaktujte naše reklamačné oddelenie telefonicky +421 949 000 598 (medzi 9:00 – 15:00) alebo e-mailom info@jenifer.sk, kde dostane presné pokyny, ako postupovať.
Aby ste svoju reklamáciu, čo najviac urýchlili, budete potrebovať nasledovné:Vyberáme pre Vás výrobky, ktoré sú kvalitné a mrzí nás, ak sa stane, že niečo nefunguje. V tomto prípade ho môžete samozrejme reklamovať. Podľa Vášho rozhodnutia, Vám vieme výrobok vymeniť alebo vrátiť peniaze.
Prosíme Vás, aby ste vyplnili priložený vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, a zaslali nám výrobok späť na adresu najneskôr do 14 dní od jeho prevzatia:
ISISS, s.r.o.