Výrobok mi prišiel poškodený

Ak ste po rozbalení zásielky našli výrobok poškodený, najneskôr do 24 hodín kontaktujte naše reklamačné oddelenie telefonicky +421 949 000 598 (medzi 9:00 – 15:00) alebo e-mailom info@jenifer.sk, kde dostane presné pokyny, ako postupovať.

Aby ste svoju reklamáciu, čo najviac urýchlili, budete potrebovať nasledovné:
  • číslo objednávky alebo zásielky (ak treba riešiť reklamáciu priamo s dopravcom)
  • fotografiu poškodeného výrobku spolu aj s balením.
Za ako dlho bude reklamácia vyriešená?
Po prijatí a spracovaní Vami zaslaného výrobku k nám na adresu, bude Vaša reklamácia vybavená v čo najkratšom čase našim reklamačným oddelením, najneskôr však do 30 kalendárnych dní plynúc odo dňa prijatia zásielky našou spoločnosťou. Ak je to možné...
Potrebujem originálny obal od produktu?
Prosíme Vás, aby ste originálny obal/krabicu, v ktorom je výrobok dodávaný, NEVYHADZOVALI. Výrobok nám posšlite naspäť zabalený v nepoškodenej originálnej krabici/obale. Rovnako Vás prosíme o zabalenie takého výrobku aj do ďalšej ochrannej vrstvy, aby...
Potrebujem zaslať s výrobkom aj príslušenstvo?
Kto hradí poštovné pri reklamácií?
Poštovné hradíme my.
Prevziať zásielku s poškodeným obalom?
Poškodený obal nemusí vždy znamenať aj poškodenie výrobku. Takže zásielku môžete prebrať, ale odporúčame, aby ste s prepravcom spísali zápis o škode do prepravného protokolu.
Otázky môžu pridať len registrovaní zákazníci