Výrobok mi prišiel nefunkčný

Vyberáme pre Vás výrobky, ktoré sú kvalitné a mrzí nás, ak sa stane, že niečo nefunguje. V tomto prípade ho môžete samozrejme reklamovať. Podľa Vášho rozhodnutia, Vám vieme výrobok vymeniť alebo vrátiť peniaze.

Prosíme Vás, aby ste vyplnili priložený vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, a zaslali nám výrobok späť na adresu najneskôr do 14 dní od jeho prevzatia:

ISISS, s.r.o.
P.O.BOX 5
958 01 Partizánske
Za ako dlho bude reklamácia vyriešená?
Po prijatí a spracovaní Vami zaslaného výrobku k nám na adresu, bude Vaša reklamácia vybavená v čo najkratšom čase našim reklamačným oddelením, najneskôr však do 30 kalendárnych dní plynúc odo dňa prijatia zásielky našou spoločnosťou. Ak je to možné...
Potrebujem originálny obal od výrobku?
Prosíme Vás, aby ste originálny obal/krabicu, v ktorom je výrobok dodávaný, NEVYHADZOVALI. Výrobok nám pošlite napäť zabalený v nepoškodenej originálnej krabici/obale. Rovnako Vás prosíme o zabalenie takého výrobku aj do ďalšej ochrannej vrstvy, aby...
Potrebujem zaslať s výrobkom aj príslušenstvo?
Otázky môžu pridať len registrovaní zákazníci