Doručenie a poštovné

Kedy mi bude zásielka doručená?
Snažíme sa robiť všetko preto, aby Vám bola zásielka doručená čo najskôr. Doba štandardného doručenia závisí na konkrétnom druhu dopravy: Packeta – doručenie štandardne trvá 1-2 pracovné dni. DPD – doručenie štandardne trvá 1-2 pracovné dni. Slovenská...
Ako budem informovaný/á o doručovaní?
Od nás obdržíte e-mail, že Vaša zásielka bola odovzdaná prepravcovi a samotný prepravca Vás bude kontaktovať nasledovne: V prípade Packety: Obdržíte sms a/alebo e-mail od Packety, že čakajú na dodanie Vašej zásielky na Vami vybrané výdajné miesto. ...
Aké sú poplatky za poštovné?
U nás môžete mať poštovné už za: Spôsob prepravy Slovenská republika Doprava zadarmo Packeta (Zásielkovňa) – Osobný odber od 2,90 € od 199 € Kuriér ...
Na akú adresu mi viete zásielku doručiť?
Zásielku Vám vieme doručiť na ktorékoľvek miesto.
Môžem si nechať zaslať výrobok aj na iné miesto ako domov?

Samozrejme. Zásielku možno doručiť kdekoľvek na Vami vybrané miesto.
Môže zásielku na adrese doručenia prebrať niekto iný než ja?
Určite áno. Zásielku môže prebrať za Vás ktokoľvek, kto sa bude nachádzať na adrese doručenia.
Môžem si výrobok objednať aj mimo Slovenskej republiky?
Samozrejme. Výrobok Vám vieme doručiť aj do iných štátov. V takomto prípade je cena dopravy vyššia ako doručenie v rámci Slovenskej republiky. O cene dopravy Vás bližšie informuje náš zákaznícky servis.
Čo ak sa mi nepodarilo prevziať moju zásielku kuriérom?
Občas sa môže stať, že Vás kuriérska spoločnosť nezastihne na doručovacej adrese. Na základe oznámenia o neúspešnom pokuse o doručení, ktoré Vám kuriér nechá, sa s ním môžete skontaktovať a dohodnúť sa na novom čase. Ak by ste mali akékoľvek problémy...
Moja zásielka bola expedovaná, no stále nedorazila – čo teraz?
Predpokladaný čas doručenia je približne do 1 - 5 pracovných dní od expedície – teda od odovzdania zásielky prepravnej službe. Ak Vám zásielka nebola doručená v rámci týchto dní, prosím kontaktujte nás na tel. číslo +421 949 000 598 v pondelok až v ...
Otázky môžu pridať len registrovaní zákazníci