Najčastejšie otázky

 

Moja objednávka

Dokončil/a som objednávku správne?
Po tom ako dokončíte objednávku na našej webovej stránke, príde Vám na Váš e-mail správa o úspešnom objednaní, spolu so všetkými potrebnými informáciami. Stáva sa, že potvrdzujúci e-mail príde do nevyžiadanej pošty/spam-u, preto Vás prosíme o skontrolovanie...
Môžem pridať alebo odobrať výrobky z objednávky?
Môžete. Stačí, ak sa nám včas ozvete na info@jenifer.sk alebo na tel. č. +421 949 000 575 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Môžem spojiť 2 vytvorené objednávky do jednej?
Môžete. Stačí, ak sa nám včas ozvete na info@jenifer.sk alebo na tel. č. +421 949 000 575 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Môžem zmeniť miesto doručenia?
Môžete. Stačí, ak sa nám včas ozvete na info@jenifer.sk alebo na tel. č. +421 949 000 575 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Môžete mi poslať faktúru?
Faktúru zasielame elektronicky na Váš e-mail.
Môžem zrušiť už vytvorenú objednávku?
Môžete. Stačí, ak sa nám včas ozvete na info@jenifer.sk alebo na tel. č. +421 949 000 575 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Zobraziť všetky

Doručenie a poštovné

Kedy mi bude zásielka doručená?
Snažíme sa robiť všetko preto, aby Vám bola zásielka doručená čo najskôr. Doba štandardného doručenia závisí na konkrétnom druhu dopravy: Packeta – doručenie štandardne trvá 1-2 pracovné dni. DPD – doručenie štandardne trvá 1-2 pracovné dni. Slovenská...
Ako budem informovaný/á o doručovaní?
Od nás obdržíte e-mail, že Vaša zásielka bola odovzdaná prepravcovi a samotný prepravca Vás bude kontaktovať nasledovne: V prípade Packety: Obdržíte sms a/alebo e-mail od Packety, že čakajú na dodanie Vašej zásielky na Vami vybrané výdajné miesto. ...
Aké sú poplatky za poštovné?
U nás môžete mať poštovné už za: Spôsob prepravy Slovenská republika Doprava zadarmo Packeta (Zásielkovňa) – Osobný odber od 2,90 € od 199 € Kuriér ...
Na akú adresu mi viete zásielku doručiť?
Zásielku Vám vieme doručiť na ktorékoľvek miesto.
Môžem si nechať zaslať výrobok aj na iné miesto ako domov?

Samozrejme. Zásielku možno doručiť kdekoľvek na Vami vybrané miesto.
Môže zásielku na adrese doručenia prebrať niekto iný než ja?
Určite áno. Zásielku môže prebrať za Vás ktokoľvek, kto sa bude nachádzať na adrese doručenia.
Môžem si výrobok objednať aj mimo Slovenskej republiky?
Samozrejme. Výrobok Vám vieme doručiť aj do iných štátov. V takomto prípade je cena dopravy vyššia ako doručenie v rámci Slovenskej republiky. O cene dopravy Vás bližšie informuje náš zákaznícky servis.
Čo ak sa mi nepodarilo prevziať moju zásielku kuriérom?
Občas sa môže stať, že Vás kuriérska spoločnosť nezastihne na doručovacej adrese. Na základe oznámenia o neúspešnom pokuse o doručení, ktoré Vám kuriér nechá, sa s ním môžete skontaktovať a dohodnúť sa na novom čase. Ak by ste mali akékoľvek problémy...
Moja zásielka bola expedovaná, no stále nedorazila – čo teraz?
Predpokladaný čas doručenia je približne do 1 - 5 pracovných dní od expedície – teda od odovzdania zásielky prepravnej službe. Ak Vám zásielka nebola doručená v rámci týchto dní, prosím kontaktujte nás na tel. číslo +421 949 000 575 v pondelok až v ...
Zobraziť všetky

Spôsoby platby

Ako môžem za zásielku zaplatiť?
U nás máte na výber zo 4 spôsobov platby. Je len na Vás, ktorý Vám vyhovuje viac. Možnosti platby: Dobierka Dobierka sa účtuje samostatne v hodnote 1€ k výške dopravy.Za objednaný výrobok platíte v momente preberania Vašej zásielky. Bankový...
Zobraziť všetky

Reklamácia a vrátenie tovaru

Doba vybavenie reklamácie
Reklamáciu sa snažíme vybaviť vždy čo najskôr, najneskôr však do 30 kalendárnych dní.
Môžem vrátiť výrobok do 14 dní bez udania dôvodu?
Kliknite na odkaz tu.
Výrobok začal nesprávne fungovať počas 14 dní od prevzatia zásielky.
Kliknite na odkaz tu.
Prišiel mi poškodený výrobok.
Kliknite na odkaz tu.
Prišiel mi nefunkčný výrobok.
Kliknite na odkaz tu.
Bola mi doručená nekompletná zásielka.
Kliknite na odkaz tu.
Prišiel mi iný výrobok než som objednal/a.
Kliknite na odkaz tu.
Zobraziť všetky

Pomoc s nákupom

Chcem vyhľadať výrobok
Ak poznáte názov výrobku, ktorý hľadáte, môžete jeho názov zadať do vyhľadávača, v ktorom je napísane „Hľadať“. Je to vlastne políčko v strede hornej časti stránky, na ktoré keď kliknite a vpíšete názov hľadaného produktu, automaticky sa Vám budú zobrazovať...
Chcem pridať produkty do nákupného košíka
Ak ste našli tovar, ktorý ste hľadali, a vybrali ste si variantu (farba, veľkosť, a pod.), kliknite na „Pridať do košíka“ a nakupovať môžete ďalej. Ak sa v priebehu nakupovania rozhodnete, že niektorý z produktov nechcete, môžete ho jednoducho z košíka...
Chcem dokončiť objednávku
Ak ste vložili do košíka všetko, čo ste chceli, kliknite na ikonku košíka. Skontrolujte si jeho obsah. Kliknite na „Pokračovať v objednávke“, kde si následne budete môcť vybrať spôsob platby, dopravy a vyplniť svoje osobné údaje. Registrovaní zákazníci...
Chcem potvrdenie o úspešnom dokončení objednávky
Po tom ako dokončíte objednávku na našej webovej stránke, automaticky Vám príde na Váš e-mail správa o úspešnom objednaní tovaru, spolu so všetkými informáciami o objednávke. Skontrolujte si opätovne, či ste zadali správne údaje a tovar. Ak je všetko...
Zobraziť všetky

Najčastejšie otázky

Mám problém s vytvorením objednávky / Chcem pridať alebo odobrať produkty / Chcem spojiť 2 a viac vytvorených objednávok do jednej. Čo mám robiť?
Môžete nás kontaktovať e-mailom na info@jenifer.sk alebo telefonicky na náš zákaznícky servis +421 949 000 575 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Ako registrovaný zákazník, chcem zistiť svoje zabudnuté heslo. Čo mám robiť?
Stačí, ak pôjdete na Prihlásenie/Registrácia a kliknete na „Zabudol som heslo“. Vyplníte e-mail a do Vašej e-mailovej schránky Vám príde nové vygenerované heslo.
Zobraziť všetky

Potrebujem poradiť s produktom

Vyhľadávanie produktu podľa jeho ID čísla. Potrebujete sa bližšie informovať o konkrétnom produkte a neviete ako na to?
Jednoducho si rozkliknete tovar, o ktorý sa zaujímate a kúsok nižšie pod ikonkou „Pridať do košíka“ nájdete 5-miestne ID číslo produktu. Je to rýchlejšie a prehľadnejšie ako pre Vás, tak aj pre nás, aby sme s istotou vedeli vyhľadať tovar, o ktorý máte...
Zobraziť všetky

Informácie pre zaregistrovaných zákazníkov

Zabudol/a som heslo. Ako získam nové?
Ak zabudnete heslo, stačí ak pôjdete na Prihlásenie/Registrácia a kliknete na „Zabudol som heslo“. Vyplníte e-mail, a do Vašej e-mailovej schránky Vám príde nové vygenerované heslo.
Ako nakupovať na firmu?
Pre nakupovanie na firmu, je potrebné sa zaregistrovať. Následne sa prihlásite do svojho účtu na našej webovej stránke a uvediete Vaše fakturačné údaje a doručovaciu adresu.
Zobraziť všetky