Vážení zákazníci, ospravedlňujeme sa, v dňoch 30.5. - 2.6. bude z technických príčin nefunkčná infolinka. V prípade otázok nás prosím kontaktujte prostredníctvom e-mailu alebo web chatu. Za pochopenie ďakujeme.
Po tom ako dokončíte objednávku na našej webovej stránke, príde Vám na Váš e-mail správa o úspešnom objednaní, spolu so všetkými potrebnými informáciami.
Stáva sa, že potvrdzujúci e-mail príde do nevyžiadanej pošty/spam-u, preto Vás prosíme o skontrolovanie...
Môžem pridať alebo odobrať výrobky z objednávky?
Môžete. Stačí, ak sa nám včas ozvete na [email protected] alebo na tel. č. +421 949 000 575 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Môžem spojiť 2 vytvorené objednávky do jednej?
Môžete. Stačí, ak sa nám včas ozvete na [email protected] alebo na tel. č. +421 949 000 575 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Môžem zmeniť miesto doručenia?
Môžete. Stačí, ak sa nám včas ozvete na [email protected] alebo na tel. č. +421 949 000 575 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Môžete mi poslať faktúru?
Faktúru zasielame elektronicky na Váš e-mail.
Môžem zrušiť už vytvorenú objednávku?
Môžete. Stačí, ak sa nám včas ozvete na [email protected] alebo na tel. č. +421 949 000 575 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Snažíme sa robiť všetko preto, aby Vám bola zásielka doručená čo najskôr.
Doba štandardného doručenia závisí na konkrétnom druhu dopravy:
Packeta – doručenie štandardne trvá 1-2 pracovné dni.
DPD – doručenie štandardne trvá 1-2 pracovné dni.
Slovenská...
Ako budem informovaný/á o doručovaní?
Od nás obdržíte e-mail, že Vaša zásielka bola odovzdaná prepravcovi a samotný prepravca Vás bude kontaktovať nasledovne:
V prípade Packety: Obdržíte sms a/alebo e-mail od Packety, že čakajú na dodanie Vašej zásielky na Vami vybrané výdajné miesto. ...
Aké sú poplatky za poštovné?
U nás môžete mať poštovné už za:
Spôsob prepravy
Slovenská republika
Doprava zadarmo
Packeta (Zásielkovňa) – Osobný odber
od 2,90 €
od 199 €
Kuriér
...
Na akú adresu mi viete zásielku doručiť?
Zásielku Vám vieme doručiť na ktorékoľvek miesto.
Môžem si nechať zaslať výrobok aj na iné miesto ako domov?
Samozrejme. Zásielku možno doručiť kdekoľvek na Vami vybrané miesto.
Môže zásielku na adrese doručenia prebrať niekto iný než ja?
Určite áno. Zásielku môže prebrať za Vás ktokoľvek, kto sa bude nachádzať na adrese doručenia.
Môžem si výrobok objednať aj mimo Slovenskej republiky?
Samozrejme. Výrobok Vám vieme doručiť aj do iných štátov. V takomto prípade je cena dopravy vyššia ako doručenie v rámci Slovenskej republiky. O cene dopravy Vás bližšie informuje náš zákaznícky servis.
Čo ak sa mi nepodarilo prevziať moju zásielku kuriérom?
Občas sa môže stať, že Vás kuriérska spoločnosť nezastihne na doručovacej adrese. Na základe oznámenia o neúspešnom pokuse o doručení, ktoré Vám kuriér nechá, sa s ním môžete skontaktovať a dohodnúť sa na novom čase.
Ak by ste mali akékoľvek problémy...
Moja zásielka bola expedovaná, no stále nedorazila – čo teraz?
Predpokladaný čas doručenia je približne do 1 - 5 pracovných dní od expedície – teda od odovzdania zásielky prepravnej službe.
Ak Vám zásielka nebola doručená v rámci týchto dní, prosím kontaktujte nás na tel. číslo +421 949 000 575 v pondelok až v ...
U nás máte na výber zo 4 spôsobov platby. Je len na Vás, ktorý Vám vyhovuje viac.
Možnosti platby:
Dobierka
Dobierka sa účtuje samostatne v hodnote 1€ k výške dopravy.Za objednaný výrobok platíte v momente preberania Vašej zásielky.
Bankový...
Ak poznáte názov výrobku, ktorý hľadáte, môžete jeho názov zadať do vyhľadávača, v ktorom je napísane „Hľadať“. Je to vlastne políčko v strede hornej časti stránky, na ktoré keď kliknite a vpíšete názov hľadaného produktu, automaticky sa Vám budú zobrazovať...
Chcem pridať produkty do nákupného košíka
Ak ste našli tovar, ktorý ste hľadali, a vybrali ste si variantu (farba, veľkosť, a pod.), kliknite na „Pridať do košíka“ a nakupovať môžete ďalej. Ak sa v priebehu nakupovania rozhodnete, že niektorý z produktov nechcete, môžete ho jednoducho z košíka...
Chcem dokončiť objednávku
Ak ste vložili do košíka všetko, čo ste chceli, kliknite na ikonku košíka. Skontrolujte si jeho obsah.
Kliknite na „Pokračovať v objednávke“, kde si následne budete môcť vybrať spôsob platby, dopravy a vyplniť svoje osobné údaje.
Registrovaní zákazníci...
Chcem potvrdenie o úspešnom dokončení objednávky
Po tom ako dokončíte objednávku na našej webovej stránke, automaticky Vám príde na Váš e-mail správa o úspešnom objednaní tovaru, spolu so všetkými informáciami o objednávke. Skontrolujte si opätovne, či ste zadali správne údaje a tovar. Ak je všetko...
Mám problém s vytvorením objednávky / Chcem pridať alebo odobrať produkty / Chcem spojiť 2 a viac vytvorených objednávok do jednej. Čo mám robiť?
Môžete nás kontaktovať e-mailom na [email protected] alebo telefonicky na náš zákaznícky servis +421 949 000 575 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Ako registrovaný zákazník, chcem zistiť svoje zabudnuté heslo. Čo mám robiť?
Stačí, ak pôjdete na Prihlásenie/Registrácia a kliknete na „Zabudol som heslo“. Vyplníte e-mail a do Vašej e-mailovej schránky Vám príde nové vygenerované heslo.
Vyhľadávanie produktu podľa jeho ID čísla. Potrebujete sa bližšie informovať o konkrétnom produkte a neviete ako na to?
Jednoducho si rozkliknete tovar, o ktorý sa zaujímate a kúsok nižšie pod ikonkou „Pridať do košíka“ nájdete 5-miestne ID číslo produktu. Je to rýchlejšie a prehľadnejšie ako pre Vás, tak aj pre nás, aby sme s istotou vedeli vyhľadať tovar, o ktorý máte...
Ak zabudnete heslo, stačí ak pôjdete na Prihlásenie/Registrácia a kliknete na „Zabudol som heslo“. Vyplníte e-mail, a do Vašej e-mailovej schránky Vám príde nové vygenerované heslo.
Ako nakupovať na firmu?
Pre nakupovanie na firmu, je potrebné sa zaregistrovať. Následne sa prihlásite do svojho účtu na našej webovej stránke a uvediete Vaše fakturačné údaje a doručovaciu adresu.