Moja objednávka

Dokončil/a som objednávku správne?
Po tom ako dokončíte objednávku na našej webovej stránke, príde Vám na Váš e-mail správa o úspešnom objednaní, spolu so všetkými potrebnými informáciami. Stáva sa, že potvrdzujúci e-mail príde do nevyžiadanej pošty/spam-u, preto Vás prosíme o skontrolovanie...
Môžem pridať alebo odobrať výrobky z objednávky?
Môžete. Stačí, ak sa nám včas ozvete na info@jenifer.sk alebo na tel. č. +421 949 000 598 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Môžem spojiť 2 vytvorené objednávky do jednej?
Môžete. Stačí, ak sa nám včas ozvete na info@jenifer.sk alebo na tel. č. +421 949 000 598 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Môžem zmeniť miesto doručenia?
Môžete. Stačí, ak sa nám včas ozvete na info@jenifer.sk alebo na tel. č. +421 949 000 598 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Môžete mi poslať faktúru?
Faktúru zasielame elektronicky na Váš e-mail.
Môžem zrušiť už vytvorenú objednávku?
Môžete. Stačí, ak sa nám včas ozvete na info@jenifer.sk alebo na tel. č. +421 949 000 598 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Otázky môžu pridať len registrovaní zákazníci