Aký spôsob doručenia si môžete vybrať?

Packeta

  • Zásielka je spravidla doručená do 1-2 pracovných dní od jej expedovania + *dostupnosť priamo pri výrobku.
    • *Prosíme Vás, aby ste si pri výrobku skontrolovali uvedenú dostupnosť. Výrobky, ktoré sú skladom, odosielame ihneď. Tie, ktoré nie sú na sklade, odosielame spravidla do 10 pracovných dní.
  • Zásielka Vám bude doručená na Vami vybranú pobočku Packety.
  • O odovzdaní zásielky prepravcovi Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom.
  • V deň možnosti vyzdvihnutia Vašej zásielky, Vás bude Packeta kontaktovať.

Kuriérska služba

  • Zásielka je spravidla doručená do 1-2 pracovných dní od jej expedovania + čas dodania uvedený priamo pri výrobku.
    • *Prosíme Vás, aby ste si pri výrobku skontrolovali uvedenú dostupnosť. Výrobky, ktoré sú skladom, odosielame ihneď. Tie, ktoré nie sú na sklade, odosielame spravidla do 10 pracovných dní.
  • O odovzdaní zásielky kuriérskej spoločnosti Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom.
  • V deň doručenia Vás bude kontaktovať aj samotný kuriér. Prosíme Vás preto, aby ste to zdvíhali aj číslo, ktoré nepoznáte. V opačnom prípade sa s Vami kuriér nedokáže spojiť.

Slovenská pošta

  • Zásielka je spravidla doručená do 3-4 pracovných dní od jej expedovania + čas dodania uvedený priamo pri výrobku.
    • *Prosíme Vás, aby ste si pri výrobku skontrolovali uvedenú dostupnosť. Výrobky, ktoré sú skladom, odosielame ihneď. Tie, ktoré nie sú na sklade, odosielame spravidla do 10 pracovných dní.
  • Zásielka je doručená štandardne na poštu alebo k Vám domov.
  • O odovzdaní zásielky pošte Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom.

Česká pošta

  • Zásielka je spravidla doručená do 3-4 pracovných dní od jej expedovania + čas dodania uvedený priamo pri výrobku.
    • *Prosíme Vás, aby ste si pri výrobku skontrolovali uvedenú dostupnosť. Výrobky, ktoré sú skladom, odosielame ihneď. Tie, ktoré nie sú na sklade, odosielame spravidla do 10 pracovných dní.
  • Zásielka je doručená štandardne k Vám domov, na poštu alebo do balíkovne.
  • O odovzdaní zásielky pošte Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom.


Aká je suma za dopravu?

Výška za dopravu je pohyblivá a ovplyvňujú ju 3 faktory:

  1. Váha zásielky – výška za dopravu môže byť pri ťažších zásielkach vyššia.
  2. Druh zvolenej platby – výšku dopravy ovplyvňuje aj druh platby, ktorú si zvolíte. Pri platbe na dobierku, si prepravca účtuje poplatok 1 €. Spôsoby platby, ktoré ponúkame, si môžete pozrieť tu.
  3. Krehkosť zásielky – zásielky, ktoré obsahujú výrobky zo skla, porcelánu, keramiky a pod., môžu mať výšku za dopravu vyššiu.

Výslednú cenu za dopravu uvidíte pri dokončovaní Vašej objednávky po výbere spôsobu dopravy.

Spôsob prepravy Slovenská republika Doprava zadarmo
Packeta Zásielkovňa Packeta (Zásielkovňa) – Osobný odber od 2,90 € od 199 €
DPD Kuriér - na akúkoľvek adresu od 4,90 € od 199 €
Slovenská pošta Slovenská pošta – Balík na poštu 7,90 € od 199 €
Slovenská pošta Slovenská pošta – Balík na adresu 9,90 € od 199 €
Vrámci EU Vrámci EÚ kontaktujte zákaznícky servis e-shopu pre určenie ceny dopravy kontaktujte zákaznícky servis e-shopu pre určenie ceny dopravy

Doprava zadarmo

  • Pri objednávke nad 199 € máte od nás dopravu úplne ZADARMO.

Aké sú poplatky za doručenie Packetou?

  • Pri objednávke nad 199 € máte od nás dopravu úplne ZADARMO. S výnimkou objednávky krehkého tovaru.
  • Pri objednávke pod 199 € je účtovaná doprava od 2,90 €.
  • Pri platbe vopred – bankový prevod, platba kartou, PayPal – za dopravu navyše už nič neplatíte.
  • Dobierka sa účtuje samostatne v hodnote 1,20 €.

Aké sú poplatky za doručenie kuriérom?

  • Pri objednávke nad 199 € máte od nás dopravu úplne ZADARMO. S výnimkou objednávky krehkého tovaru.
  • Pri objednávke pod 199 € je účtovaná doprava od 4,90 €.
  • Pri platbe vopred – bankový prevod, platba kartou, PayPal – za dopravu navyše už nič neplatíte.
  • Dobierka sa účtuje samostatne v hodnote 1,20 €.

Aké sú poplatky za doručenie slovenskou poštou?

  • Pri objednávke nad 199 € máte od nás dopravu úplne ZADARMO. S výnimkou objednávky krehkého tovaru.
  • Pri objednávke pod 199 € je účtovaná doprava od 7,90 €.
  • Pri platbe vopred – bankový prevod, platba kartou, PayPal – za dopravu navyše už nič neplatíte.
  • Dobierka sa účtuje samostatne v hodnote 1,20 €.
Najčastejšie otázky
Na akú adresu mi viete zásielku doručiť?
Zásielku Vám vieme doručiť na ktorékoľvek miesto.
Bude ma prepravca informovať o doručovaní?
Áno, bude. Obdržíte e-mail, že Vaša zásielka bola odovzdaná prepravcovi a samotný prepravca Vás dňa doručenia bude opäť kontaktovať. Poznámka: Prosíme Vás, ak zvyknete neznáme čísla nezdvíhať alebo si vypínať telefón, v tomto prípade to nerobte. Zásielka sa v tom prípade následne vráti k nám, a vzniká predĺženie dodacej doby, ako aj možné zvýšenie ceny dopravy.
Aký druh platby si môžem vybrať?
Kliknite na odkaz tu.
Môže zásielku prebrať aj niekto iný než ja?

Určite áno. Zásielku môže prebrať ktokoľvek, kto sa bude nachádzať na adrese doručenia za Vás.
Môžem si výrobok objednať aj mimo Slovenskej republiky?
Samozrejme. Výrobok Vám vieme doručiť aj do iných štátov. V takomto prípade je poštovné vyššie ako doručenie v rámci Slovenskej republiky. Pre cenu dopravy kontaktujte zákaznícky servis.
Čo robiť, keď potrebujem zmeniť adresu dodania zásielky?
Ak si želáte zmeniť adresu doručenia, túto zmenu nám prosím čo najskôr oznámte: telefonicky na tel. číslo +421 949 000 598 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod. e-mailom na info@jenifer.sk
Čo ak sa mi nepodarilo prevziať moju zásielku kuriérom?
Občas sa môže stať, že Vás kuriérska spoločnosť nezastihne na doručovacej adrese. Na základe oznámenia o neúspešnom pokuse o doručení, ktoré Vám kuriér nechá, sa s ním môžete skontaktovať a dohodnúť sa na novom čase. Ak by ste mali akékoľvek problémy s prevzatím tovaru, neváhajte nás kontaktovať: telefonicky na čísle +421 949 000 598 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod., prípadne e-mailom na info@jenifer.sk.
Moja zásielka bola expedovaná, no stále nedorazila – čo teraz?
Predpokladaný čas doručenia je približne do 1 - 5 pracovných dní od expedície – teda od odovzdania zásielky prepravnej službe. Ak Vám zásielka nebola doručená ani na 6. deň od expedovania, prosím kontaktujte nás na tel. číslo +421 949 000 598 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod, prípadne e-mailom na info@jenifer.sk. Náš zákaznícky servis preverí, kde sa Vaša zásielka nachádza a bude Vás spätne informovať.