UPOZORNENIE! Dňa 4.10.2023 bude zákaznícka linka a e-mailová komunikácia nedostupná z dôvodu technických príčin. Ďakujeme za pochopenie.
Po prijatí a spracovaní Vami zaslaného výrobku k nám na adresu, bude Vaša reklamácia vybavená v čo najkratšom čase našim reklamačným oddelením, najneskôr však do 30 kalendárnych dní plynúc odo dňa prijatia zásielky našou spoločnosťou.
Ak je to možné, naše technické oddelenie chybu odstráni. Ak to možné nebude, bude Vám odoslaný nový výrobok. V prípade, že nie je možné dodať nový, budú Vám vrátené peniaze na Váš bankový účet.
*Pri nedodržaní reklamačných podmienok, nemusí byť zákazníkovi reklamácia uznaná.
*Reklamačný poriadok (zodpovednosť za chyby, záruka, reklamácie) nájdete priamo na našej stránke v sekcii Obchodné podmienky.