DOPRAVA ZADARMO! Pri objednávke nad 39,99 € máte od nás dopravu úplne ZADARMO. Všetky zásielky nad túto sumu zasielame na Slovensku kuriérom DHL Parcel Slovensko spol. s r.o. a v Čechách najvýhodnejšou dopravou.

FAQ - Najčastejšie kladené otázky

 

Doručenie/Poštovné

- Kedy mi bude tovar doručený?
Snažíme sa robiť všetko preto, aby Vám bol tovar doručený čo najskôr. Dodacia lehota je pri každej značke iná.

- Môžem si nechať zaslať tovar aj na iné miesto ako domov?
Samozrejme. Nechajte si tovar doručiť do práce alebo kamkoľvek inde, kde sa práve nachádzate.

- Môže tovar za moju osobu na adrese doručenia prebrať niekto iný?
Určite áno. Tovar môže prebrať ktokoľvek, ak sa bude nachádzať na adrese doručenia za Vás.

- Aké sú poplatky za poštovné?
Poštovné je zadarmo pri objednávke vyššej ako 49.99 eur, inak platíte poštovné vo výške 3,70 Eur pri dobierke s doručením poštou, 4,70 eur pri dobierke s doručením kuriérom. Ak tovar uhradíte vopred bankovým prevodom, poštovné uhrádzate vo výške 2,70 eur pri dodaní poštou a 3,70 eur pri dodaní kuriérom.

- Môžem si tovar objednať aj mimo Slovenskej republiky?
Samozrejme. Tovar Vám vieme doručiť aj do iných štátov. Chceme Vás však upozorniť, že poštovné v takomto prípade bude vyššie ako doručenie v rámci Slovenskej republiky. Poštovné pre doručenie do ČR je rovnaké ako v rámci SR.

- Nebol mi doručený správny tovar.
Vybavujeme Vaše objednávky s najväčšou prioritou a takisto sa snažíme doručiť všetko s úplnou presnosťou. Je nám však veľmi ľúto, ak sme Vám doručili nesprávny tovar. Prosím, pošlite nám v takomto prípade tovar naspäť a my Vám zašleme správny tovar čo najskôr.

- Ako môžem vrátiť tovar?
Je to jednoduché. Nesadol Vám tovar, alebo máte nesprávnu veľkosť? Všetky produkty, zakúpené na našej stránke je možné vymeniť alebo vrátiť do 14 dní odo dňa doručenia. Ďalšie informácie nájdete v sekcii Obchodné podmienky viď Výmena/Vrátenie.

Objednávka

- Môžem zmeniť svoju objednávku, po tom ako bola potvrdená?
Môžete. Stačí, ak zavoláte na náš zákaznícky servis v pondelok až v piatok medzi 9.00 - 12.00 alebo medzi 13.00 - 17.00 hodinou. Môžete nás tiež kontaktovať s požiadavkami na e-mail. Radi s Vami dohodneme zmenenie objednávky na Vami požadovaný tovar.

- Ako viem, že moja objednávka bola dokončená správne?
Po tom ako dokončíte objednávku na našj webstránke, Vám príde na Váš e-mail správa o úspešnom objednaní tovaru, spolu so všetkými informáciami o objednávke. Pokiaľ Vám potvrdzujúci email nepríde, prosím kontaktujte nás čo najskôr.

- Zabudol/a som heslo. Ako získam nové?
Zašleme vám ho na Váš e-mail. Stačí ak pôjdete na Prihlásenie/Registrácia a kliknete na „Zabudol som heslo“. Vyplníte e-mail a do Vašej e-mailovej schránky Vám príde nové vygenerované heslo.