UPOZORNENIE! Dňa 4.10.2023 bude zákaznícka linka a e-mailová komunikácia nedostupná z dôvodu technických príčin. Ďakujeme za pochopenie.
Ako budem informovaný/á o doručovaní?
Od nás obdržíte e-mail, že Vaša zásielka bola odovzdaná prepravcovi a samotný prepravca Vás bude kontaktovať nasledovne:
V prípade Packety: Obdržíte sms a/alebo e-mail od Packety, že čakajú na dodanie Vašej zásielky na Vami vybrané výdajné miesto. V deň, kedy bude Vaša zásielka pripravená na vyzdvihnutie na tomto mieste, Vás bude Packeta kontaktovať, že si ju môžete vyzdvihnúť.
V prípade kuriéra: Od kuriéra obdržíte sms a/alebo e-mail, v ktorý deň Vám bude zásielka doručovaná. V daný deň doručenia Vám bude kuriér volať. V prípade, ak zvyknete neznáme čísla nezdvíhať alebo si vypínať telefón, v tomto prípade to nerobte . Zásielka sa následne vráti k nám, a vzniká predĺženie dodacej doby, ako aj možné zvýšenie ceny dopravy.
V prípade Slovenskej pošty:
Doporučený list: Pracovník/čka Slovenskej pošty Vám zásielku doručí na adresu doručenia. V prípade, že Vás na uvedenej adrese nenájde, zanechá Vám v schránke písomné oznámenie o uložení zásielky na pošte, tzv. žltý lístok.
Balík na poštu: Slovenskou poštou budete informovaný sms a /alebo e-mailom o možnosti vyzdvihnutia Vašej zásielky na pobočke pošty.
Balík na adresu: V deň doručenia Vašej zásielky sa s Vami poštový kuriér telefonicky spojí. Preto Vás prosíme, ak zvyknete neznáme čísla nezdvíhať alebo si vypínať telefón, v tomto prípade to nerobte . Zásielka sa v tom prípade vráti k nám, a vzniká následné predĺženie dodacej doby, ako aj možné zvýšenie ceny prepravy.